Stande & priser

Vi har gjort det nemt for dig at blive udstiller på Madværkstedet:
De fleste stande er ready-to-use konceptstande, som er bygget op, når du kommer, så du blot skal sætte dine produkter på hylderne.

Hallen er desuden inddelt efter produktområder, så du er sikker på at få en stand i den del af hallen, der er skræddersyet til netop dig.

Derudover kan du som udstiller deltage i spændende events, som alle er med til at bringe dig endnu tættere på de besøgende.

Standtyper og priser til Madværkstedet København 2027 lanceres sommer 2026.

Se stande & priser fra 2025


Se haloversigt fra 2025

Reserver en stand til Madværkstedet 2027

Ønsker du at være en del af Madværkstedet 2027? Kontakt os eller send en uforpligtende forespørgsel ved at udfylde nedenstående formular. Du vil herefter blive kontaktet vedrørende dine muligheder på Madværkstedet 2027.

Consent(Required)

ER DU IVÆRKSÆTTER?

Er du en nyopstartet virksomhed inden for føde- eller drikkevarer, og er din virksomhed max 5 år gammel?

Så har du nu mulighed for at deltage med en iværksætterstand på Madværkstedet København 2027.

Priser for iværksætterstande lanceres sommer 2026. 

Se stande & priser fra 2025

Nøgletal fra Madværkstedet 2023

Målgruppen

Hoveddelen af de besøgende er direktører og indkøbere fra restauranter og kantiner.

Se hele analysen
4.132
gæster besøgte sidste messe i 2023
78%
af de besøgende kommer fra Sjælland
4,1
vurdering på en skala fra 1-5 fra de besøgende
84%
beslutter eller påvirker indkøb i deres virksomhed

Udtalelser

Vi har haft utallige spændende besøg og interessante snakke på Madværkstedet København 2025 og fået rigtig mange gode leads. Så det har samlet set været et par mega-positive dage. Der er historisk mange messer i vores branche i disse år, men Madværkstedet København skiller sig ud fra alle de andre ved at turde noget mere – her satser man på et bredere leverandørfelt, der også tæller en masse små leverandører, og her handler det ikke kun om at vise nye produkter frem. De mange events er således et vidnesbyrd om, at messen har forstået, at fødevarebranchen rent faktisk har noget på hjerte – og det er med til at tiltrække folk fra hele landet.

Michelle Helt
Key Account Manager
Lantmännen Unibake

Det er gået helt fantastisk. Vi har haft rigtig mange gode snakke med potentielle kunder, og vi tager en masse nye kontakter og gode leads med hjem, som vi nu skal have fulgt op på. Der har været smil og glade dage, og det er fantastisk at deltage i Madværkstedet København, fordi der er så mange gode produkter samlet på et sted. Det er helt unikt, og det medfører, at restaurations-ejerne på messen får øjnene op for en række små aktører, som kan noget helt andet end det, de er vant til – og det er kun positivt.

Rasmus Jakobsen
Driftsleder
Hancock Bryggerierne

Jeg er helt blown away, for vi er simpelthen blevet taget så godt imod. Der er store kæder, som har vist interesse, jeg har forespørgsler på 2.000 kilo honning, og en helsekæde og flere vinforretninger har også udtrykt interesse. Det er gået over al forventning, og jeg tager hjem med en klar fornemmelse af, at min skøre idé med at importere et spansk produkt til lille Danmark måske alligevel ikke var så skør. Dagene her på Madværkstedet København har givet mig ekstra blod på tanden og motivation til at klø på, for pludselig virker det som om, at mit projekt nok skal lykkes, og at jeg kan komme til at leve af det på sigt.

Kirsten Frandsen
Indehaver
Honey & The Bees

Jeg anbefaler Madværkstedet til andre, da jeg oplever, at det fagligt er en særdeles givende messe, hvor der opstår mange gode muligheder for at skabe værdifulde kontakter. Samtidig giver messen også et godt indblik i, hvad der rører sig hos andre leverandører i branchen.

Rene Bak Thomsen
Event & Salgs Koordinator
Hansens Is

Madværkstedet er et oplagt event til at introducere nye vine. Det er en effektiv platform til at møde kunder og samarbejdspartnere ansigt til ansigt og en unik mulighed for at skabe brandbevidsthed og få direkte feedback på produkter.

Sandi Deleuran
Sales Manager HORECA
Kjær & Sommerfeldt

Det var udslagsgivende for os at deltage i Madværkstedet København i 2023. Messen var med til at sikre os en uvurderlig brand awareness, og flere af de samarbejder, vi indgik dengang, består fortsat den dag i dag. Det er mega-fedt, at Madværkstedet København samler hele fødevarebranchen, for der er så mange kreative aktører iblandt, og når vi alle er samlet, kan vi bedst muligt inspirere hinanden.

Rasmus Vestergaard
Co-Founder
Ziropa

Hancock Bryggerierne deltager på Madværkstedet København for at øge synligheden i København og på det sjællandske marked. Deltagelsen giver os samtidig mulighed for at etablere kontakt med potentielle nye kunder, som vi ellers ikke ville møde.

Henrik Veinholt Nielsen
Sælger
Hancock Bryggerierne A/S

 

 

 

 

Vi deltager på Madværkstedet København, fordi det giver os mulighed for at indhente mange, nye leads. Det er samtidig et godt vindue til at vise nyheder frem og inspirere til nye anvendelsesmuligheder af vores produkter.

Morten Norvin
Salgschef
Deli Drengene

På Madværkstedet 2023 har de besøgende været de helt rigtige, og der har været god aktivitet. Konceptområderne gør det nemt for folk at navigere rundt og finde frem til lige netop den type udstillere, der appellerer til dem.

Lisbeth Wassmann Hjertebjerg
Marketingdirektør
Valsemøllen

Vi fik rigtig mange gode leads på sidste udgave af Madværkstedet. Konceptet med at stå med beslægtede virksomheder, gjorde at de besøgende, der kommer ned til vores stand, var meget interesserede i at høre nærmere om vores produkter.

Ronni Lundegaard
Ejer
VeganFood

Hos Midsona går økologi og plantebaserede måltider hånd i hånd med tidens krav til sunde og klimavenlige måltider. Vi har valgt at deltage på Madværkstedet, da messens centrale placering i hovedstadsområdet tiltrækker kunder med samme kærlighed til økologi som os.

Lars Poulsen
Business Manager Foodservice/Industri
Midsona

Gæsterne på Madværkstedet er et miks af gastronomiske udviklere og indkøbere fra rigtig mange af de store kæder, og det er min klare fornemmelse, at de går glade og inspirerede herfra.

Martin Rosbech
Key Account Manager
Arla Pro

Vi er overbeviste om, at der fortsat er et stort behov for en messe som Madværkstedet. Madværkstedet er et godt supplement til Foodexpo, fordi messen dækker Københavnsområdet, og derfor ser vi frem til at deltage.

Bjarne Nøhr
Director, National Sales
Good Food Group

All Rights Reserved. Alle logoer, varemærker og redaktionelt indhold tilhører deres respektive ejere.

Cookie- og privatlivspolitik

Tilmeld nyhedsbrev