Book en stand
Vil du sikre dig din standplacering på Madværkstedet København?
Kontakt os eller send en uforpligtende forespørgsel ved at udfylde nedenstående formular. Du vil herefter blive kontaktet vedrørende dine muligheder.
Vi har gjort det nemt for dig at blive udstiller på Madværkstedet:
De fleste stande er ready-to-use konceptstande, som er bygget op, når du kommer, så du blot skal sætte dine produkter på hylderne.
Hallen er desuden inddelt efter produktområder, så du er sikker på at få en stand i den del af hallen, der er skræddersyet til netop dig.
Derudover kan du som udstiller deltage i spændende events, som alle er med til at bringe dig endnu tættere på de besøgende.
Er du en nyopstartet virksomhed inden for føde- eller drikkevarer, og er din virksomhed max 5 år gammel?
Så har du nu mulighed for at deltage med en iværksætterstand på Madværkstedet København.
kr. 5.000,- inkl. tilmeldingsgebyr
Deltag også på Foodexpo 22.-24. marts 2026 og få den ene af de to iværksætterstande til halv pris.
kr. 7.500,- inkl. tilmeldingsgebyr
Se info & priser Kontakt os
Hoveddelen af de besøgende er direktører og indkøbere fra restauranter og kantiner.
Se hele analysenGæsterne på Madværkstedet er et miks af gastronomiske udviklere og indkøbere fra rigtig mange af de store kæder, og det er min klare fornemmelse, at de går glade og inspirerede herfra.
Martin Rosbech, Key Account Manager
Arla Pro
På Madværkstedet 2023 har de besøgende været de helt rigtige, og der har været god aktivitet. Konceptområderne gør det nemt for folk at navigere rundt og finde frem til lige netop den type udstillere, der appellerer til dem.
Lisbeth Wassmann Hjertebjerg Marketingdirektør
Valsemøllen
Vi fik rigtig mange gode leads på sidste udgave af Madværkstedet. Konceptet med at stå med beslægtede virksomheder, gjorde at de besøgende, der kommer ned til vores stand, var meget interesserede i at høre nærmere om vores produkter.
Ronni Lundegaard. Ejer
VeganFood
Vi ser meget frem til at deltage på Madværkstedet. Det bliver spændende at afprøve et lidt anderledes messe set-up, og interessant at se hvordan det bliver modtaget af de besøgende. Dejligt at messerne adskiller sig lidt fra hinanden.
Marianne Rottbøll, Marketing Manager, Nordic
Royal Greenland
Hos Midsona går økologi og plantebaserede måltider hånd i hånd med tidens krav til sunde og klimavenlige måltider. Vi har valgt at deltage på Madværkstedet, da messens centrale placering i hovedstadsområdet tiltrækker kunder med samme kærlighed til økologi som os.
Lars Poulsen, Business Manager Foodservice/Industri
Midsona
Noget af det virkelig spændende ved Madværkstedet er muligheden for at samarbejde på tværs af leverandører og med fælles kundegrupper. Jeg er overbevist om, at det er til gavn for alle.
Gustaf Birkoff, senior director, Foodservice Denmark
Arla Foods
Madværkstedet har skabt en god scene, hvor vi kan møde nye og nuværende kunder i hovedstadsområdet og præsentere dem for spændende nyheder. Vi vil gerne gøre det lettere for vores kunder at vælge vine, spiritus, øl og læskedrikke med bæredygtighed in mente, og det ser vi frem til at kunne præsentere på Madværkstedet.
Olivier Jacques Tabo
Sandi Deleuran
Salgschef, Kjær & Sommerfeldt
Vi er overbeviste om, at der fortsat er et stort behov for en messe som Madværkstedet. Madværkstedet er et godt supplement til Foodexpo, fordi messen dækker Københavnsområdet, og derfor ser vi frem til at deltage.
Bjarne Nøhr
Director, National Sales
Good Food Group
Som udstiller på Madværkstedet København får du 3 måneders gratis prøveperiode på madværkstedet.dk, hvor du kan oprette de produkter og nyheder, du tager med på messen. Alle produkter vises her på siden fra den 1. januar 2025, og hver uge frem mod messen markedsfører vi ‘Ugens produktnyhed’ på Instagram.
Prøveperioden er en eksklusiv mulighed for dig og en effektiv måde at få maksimal eksponering frem mod din messedeltagelse.
Få en annonceplads i Madværkstedets officielle messemagasin, som udgives af trendinstituttet pej gruppen. Magasinet er målrettet professionelle aktører i fødevarebranchen og trykkes i et oplag på 3.000 stk.
Det omdeles til 1.000 københavnske restauranter, caféer og hoteller før messen og deles ud ved indgangen til Madværkstedet. Derudover vil magasinet blive tilgængeligt i en digital version på vores hjemmeside her, samtidig med at det sendes pr. mail til 20.000+ modtagere, der er på eksisterende og godkendte mailinglister i regi af vores fødevaremesser.
Madværkstedets officielle messemagasin udkommer cirka en måned før messestart, og med en annonce i magasinet sikrer du, at din virksomhed og dine produkter bliver synlige for beslutningstagere og indkøbere i fødevarebranchen – både før, under og efter messen.