
Det bliver med et forstærket fokus på events og oplevelser, når Madværkstedet vender tilbage 21.-22. marts 2023 …
Der er prestigefyldte priser på spil, når Madværkstedet næste år danner rammen om konkurrencerne Årets Kok og Årets Tjener …
Læs pressemeddelelsen her
Madværkstedet 2023 byder på en lang række events i form af eksempelvis workshops og mini-seminarer …
Læs pressemeddelelsen her
Her kan du downloade Madværkstedets logo. Logoet kan frit afbenyttes, men må ikke redigeres. Kontakt os på [email protected], hvis du har brug for logoet i anden opløsning eller format.
Er du udstiller på Madværkstedet og har brug for webbannere og mailsignatur til at markedsføre din messedeltagelse, klik her
Madværkstedet samarbejder med følgende mediepartnere (listen opdateres løbende):
Matthiesen Media løser alsidige kommunikationsopgaver for virksomheder og organisationer – til Madværkstedet 2023 udkommer NU Magasin i en udgave, som omhandler messen. Glæd dig til et flot magasin spækket med inspiration og nyheder.
What’s Cooking er et magasin, som henvender sig til professionelle kokke, restauratører og andre fødevareprofessionelle. Her kan branchens dygtigste fagfolk finde faglig inspiration og spændende læsning – fx nyheder inden for udstyr og optimering af driften samt portrætter af inspirerende kokkeprofiler. Landbrug & Fødevarer bidrager i hver udgivelse til magasinet med spændende brancheindsigter og aktuelle råvaretrends.
Food&Drink er skræddersyet til hele foodservice-segmentet, dvs. foodservice-virksomheder, restauranter, catering, kantiner, storkøkkener og cafeer. Bladet læses også af fødevaregrossister og indkøbere. Målsætningen er at bringe nyheder fra producenterne, trends og inspiration til dagligdagen i køkkenet.